Badanie stopnia zadowolenia klienta z współpracy z Miranda Sp. z o.o.
-
Proszę ocenić jakość kontaktów z pracownikami Biura Obsługi Klienta w Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza jestem kompletnie niezadowolony a 10 jestem bardzo zadowolony) *
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Z współpracy z BOK Miranda jestem |
6. Proszę ocenić jakość współpracy z PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza: jestem bardzo niezadowolny z współpracy a 10 jestem bardzo zadowolony z współpracy) *
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Współprace z przedstawicielem handlowym oceniam na .... |