Badanie stopnia zadowolenia klienta z współpracy z Miranda Sp. z o.o. 2023

1. W jakiej branży działa Państwa firma? (w przypadku kilku branż prosimy o wybranie przeważajacej działaności) *

2.Jak bardzo są dla Państwa istotne poniższe elementy przy podejmowaniu decyzji o zakupie? (w każdym wierszu prosimy o przyznanie punktacji w skali od 1 do 10, gdzie 1 oznacza "nieważne" a 10 "najważniejsze" przy podejmowaniu decyzji) *

12345678910
Obsługa
Cena
Jakość
Terminowość

3. Jak oceniają Państwo poziom cenowy produktów oferowanych przez Mirandę w stosunku do podobnych produktów oferowanych przez konkurencję? *

4. Jak oceniacie Państwo jakość produktów oferowanych przez Mirandę? (prosimy o zaznaczenie punktów w skali od 1 do 10, gdzie 1 oznacza :"jakość jest bardzo zła" a 10: "jakość na najwyższym poziomie") *

12345678910
Jakość jest...

5. Proszę ocenić jakość współpracy z pracownikami BIURA OBSŁUGI KLIENTA(dot. zamówienia, potwierdzenia zamówień, wysyłki towaru, obsługa telefoniczna i dokumentowa)w Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza "jestem bardzo niezadowolony " a 10 "jestem bardzo zadowolony") *

12345678910
Z współpracy z BOK Miranda jestem

6. Proszę ocenić jakość współpracy z PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza: jestem bardzo niezadowolny z współpracy a 10 jestem bardzo zadowolony z współpracy) *

12345678910
Z współpracy z PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM jestem ....

7. Jak oceniacie Państwo współpracę z firmą Miranda Sp. z o.o. ( gdzie 1 oznacza "jestem bardzo niezadowolony" a 10 oznacza "jestem bardzo zadowolny"). *

12345678910
Z współpracy z Miranda Sp z o.o. jestem:

8. Proszę ocenić czy zamówienia realizowane przez Miranda są realizowane w potwierdzonym przez Mirandę terminie? ( w skali od 1 do 10 gdzie "1" oznacza nigdy nie są realizowane w potwierdzonym terminie a "10" zawsze są realizowane w potwierdzonym terminie) *

12345678910
Moje zamówienia w Miranda są

Co Państwa zdaniem moglibyśmy zrobić, aby poprawić naszą współpracę?