Client satisfaction survey of cooperation with Miranda Sp. z o.o.

Your segment of business activity . If more than one choose the main one *

Jak bardzo są dla Państwa istotne poniższe elemnty przy podejmowaniu decyzji o zakupie? (w każdym wierszu prosimy o przyznanie punktacji gdzie 1 oznacza "nie ważne" a 10 "kluczowe " przy podejmowaniu decyzji)) *

12345678910
Obsługa
Cena
Jakość
Terminowość

Jak oceniają Państwo poziom cenowy produktów oferowanych przez Mirandę w stosunku do podobnych produktów oferowanych przez konkurencję? *

Jak oceniacie Państwo jakość produktów oferowanych przez Mirandę? (prosimy o zaznaczenie punków na skali gdzie 1 oznacza jakość jest bardzo zła a 10 jakość na najwyzszym poziomie) *

12345678910
Jakość jest...

Proszę ocenić jakość kontaktów z pracownikami Biura Obsługi Klienta w Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza jestem kompletnie niezadowolony a 10 jestem bardzo zadowolony) *

12345678910
Z współpracy z BOK Miranda jestem

6. Proszę ocenić jakość współpracy z PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM Miranda Sp. z o.o. ( w skali od 1 do 10 gdzie 1 oznacza: jestem bardzo niezadowolny z współpracy a 10 jestem bardzo zadowolony z współpracy) *

12345678910
Współprace z przedstawicielem handlowym oceniam na ....

Jak bardzo się Państwo zadowoleni z współpracy z Miranda Sp. z o.o. ( gdzie 1 oznacza "jestem bardzo niezadowolony" a 10 oznacza "jestem bardzo zadowolny")) *

12345678910
Z współpracy z Miranda Sp z o.o. jestem:

Proszę ocenić czy zamówienia realizowane przez Miranda są realizowane w potwierdzonym przez Mirandę terminie? ( w skali od 1 do 10 gdzie "1" oznacza niegdy nie są realziowane w potwierdzonym terminie a "10" zawsze są realziowane w potwierdzonym terminie *

12345678910
Moje zamówienia w Miranda są

Co Państwa zdaniem moglibyśmy zrobić, aby poprawić naszą współpracę?